24.9 C
Athens
Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024
spot_img
ΑρχικήOIKONOMIAThe New Landscape in Retail Markets: How Covid- 19 Affects the Supply...

The New Landscape in Retail Markets: How Covid- 19 Affects the Supply Chain, Retail Sales and Consumer Behavior

Νέες τάσεις και χαρακτηριστικά στην αγοραστική και καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων παρουσίασε η κα. Γρηγοριάδου, Πρόεδρος & Διευθύνουσα Σύμβουλος, The Nielsen Company, στην ψηφιακή συζήτηση «The New Landscape in Retail Markets: How Covid-19 Affects the Supply Chain, Retail Sales and Consumer Behavior» που διοργάνωσε το Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο στο πλαίσιο των AmCham Digital Talks&Events.
Πρόκειται για την εντός της οικίας κατανάλωση και οικονομία, η αναζήτηση ασφάλειας σε γνώριμες επιλογές που εμπιστεύεται ο καταναλωτής, η προτίμηση των καταναλωτών σε μεγαλύτερης χωρητικότητας σημεία πώλησης, αλλά και η έντονη αλλαγή στα κανάλια πώλησης. Η τεχνολογία, η εντοπιότητα, η ποιότητα και η αποτελεσματικότητα προϊόντων και υπηρεσιών θα αποτελέσουν σημαντικούς καταλύτες στην επίδραση πολλών από τις μεταβαλλόμενες δυναμικές στο μέλλον.
Στην ψηφιακή συζήτηση, την οποία συντόνισε ο κ. Νεκτάριος Νώτης, Εκδότης- Διευθυντής, Notice Content and Services, συμμετείχαν: ο κ. Νικόλαος Μπακατσέλος, Πρόεδρος, Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο, ο κ. Παναγιώτης Σταμπουλίδης, Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, η κα. Βίκη Γρηγοριάδου, Πρόεδρος & Διευθύνουσα Σύμβουλος, The Nielsen Company, ο κ. Βασίλης Σταύρου, Διευθύνων Σύμβουλος, ΑΒ Βασιλόπουλος, η κα. Ερμιόνη Γεωργουλάκη, P&G Ελλάς Country Leader και ο κ. Δαμιανός Χαραλαμπίδης, Εντεταλμένος Γενικός Διευθυντής Chief Digital Officer and Retail Banking Products, Alpha Bank.
Από την πλευρά της πολιτικής ηγεσίας, ο κ. Σταμπουλίδης επεσήμανε ότι: «Η κατάσταση που κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε είναι μία πρωτόγνωρη κατάσταση για τη δημόσια διοίκηση και την οικονομική και κοινωνική ζωή του τόπου, προκειμένου αφενός να διαχειριστούμε την υγειονομική κρίση της χώρας, αφετέρου να εγγυηθούμε την απρόσκοπτη τροφοδοσία της αγοράς με αγαθά και να διασφαλίσουμε την πρόσβαση των καταναλωτών σε αυτά». Όπως επίσης ανέφερε, οι πολιτικές που ακολουθήθηκαν βασίστηκαν σε τρεις πυλώνες, οι οποίοι ήταν η ταχεία νομοθετική πρωτοβουλία, η εποπτεία της αγοράς για την προστασία των οικονομικών συμφερόντων των καταναλωτών, καθώς και η ομαλή μετάβαση στη νέα κανονικότητα.
Τέλος, ο κ. Χαραλαμπίδης ανέφερε ότι η προσπάθεια για μεταφορά των ταμειακών συναλλαγών στα ψηφιακά μέσα είχε ήδη ξεκινήσει από το 2017, αλλά επιταχύνθηκε κατά τη διάρκεια του lockdown. Το ποσοστό των συναλλαγών στα καταστήματα την περίοδο της πανδημίας μειώθηκε από το 14% στο 8%. Όπως υποστήριξε χρειάζεται αρκετή δουλειά ακόμα προκειμένου το ποσοστό αυτό να παραμείνει σε σταθερή βάση κάτω από 10% και συνέχισε λέγοντας, ότι: «Το μοντέλο λειτουργίας των τραπεζικών καταστημάτων αναμένεται να αλλάξει, δίνοντας λιγότερη έμφαση στις συναλλαγές και περισσότερη στη συμβουλευτική των πελατών. Η αλλαγή του λειτουργικού μοντέλου εκτιμώ ότι δεν θα αφορά τόσο στο πλήθος των καταστημάτων και στην κάλυψη του δικτύου, όσο κυρίως στο εσωτερικό μοντέλο λειτουργίας του καταστήματος».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

spot_img

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ