33 C
Athens
Τρίτη, 16 Ιουλίου, 2024
spot_img
ΑρχικήΚΟΙΝΩΝΙΑΝέα μελέτη αποκαλύπτει τις 10 πιο αναξιόπιστες αεροπορικές εταιρείες στον κόσμο

Νέα μελέτη αποκαλύπτει τις 10 πιο αναξιόπιστες αεροπορικές εταιρείες στον κόσμο

Ποια η εταιρεία με τα περισσότερα παράπονα

 

Καθώς ο κόσμος άνοιξε τους ουρανούς του και οι περιορισμοί μειώθηκαν σε έναν μετακοβιδιακό κόσμο, πολλοί ταξιδιώτες φεύγουν για διακοπές με φίλους και οικογένεια. Όμως δεν έφτασαν όλοι οι παραθεριστές στον προορισμό τους – τουλάχιστον στην ώρα τους ή με όλες τις αποσκευές τους.

Με τις αναζητήσεις στο Google για τη “χειρότερη αεροπορική εταιρεία στον κόσμο” να έχουν αυξηθεί κατά +5000%? τον περασμένο χρόνο, η νέα έρευνα της Compare the Market Australia αποκάλυψε τις πιο αναξιόπιστες αεροπορικές εταιρείες στον κόσμο με βάση τον αριθμό των παραπόνων και το πόσες από αυτές αποκαταστάθηκαν, καθώς και την αιτία των παραπόνων αυτών – από ακυρώσεις πτήσεων μέχρι χαμένες αποσκευές και πολλά άλλα.

Η easyJet αποκαλύφθηκε ως η πιο αναξιόπιστη αεροπορική εταιρεία σύμφωνα με τους Βρετανούς ταξιδιώτες με 20.906 συνολικά παράπονα

Για να δούμε πώς τα πήγαν οι αεροπορικές εταιρείες στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, η Compare the Market εξέτασε επίσης τα δεδομένα του Ηνωμένου Βασιλείου για να αποκαλύψει ποιες αεροπορικές εταιρείες δέχθηκαν τα περισσότερα παράπονα, καθώς και πόσο ήταν η μέση πληρωμή για κάθε αεροπορική εταιρεία.

Παρακάτω παρουσιάζονται οι 10 πιο αναξιόπιστες αεροπορικές εταιρείες σύμφωνα με τους Βρετανούς ταξιδιώτες:

Κατ. Αεροπορική Σύνολο παραπόνων Ποσά για φθορά/καθυστέρηση αποσκευών Συν. σκορ
1 easyJet 20,906 684.39 3.88188
2 TUI 10,494 1362.79 3.73488
3 Ryanair 18,457 516.86 3.43550
4 British Airways 11,151 955.11 3.05105
5 Thomas Cook 3,005 1052.79 1.88311
6 Norwegian Air 3,313 819.74 1.70114
7 Small Planet Airlines 221 978.92 1.64013
8 Wizz Air 5,788 555.98 1.60251
9 Tap Portugal 692 873.53 1.45163
10 Virgin Atlantic 1,512 1297.36 1.43593

Με τις αναζητήσεις στο Google για “ακυρώσεις πτήσεων της easyJet “2 να έχουν αυξηθεί κατά +600%² τον τελευταίο χρόνο, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η βρετανική αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους κατατάχθηκε ως η πιο αναξιόπιστη. Στην πραγματικότητα, η εταιρεία έχει επιδικάσει στους πελάτες της συνολικά 7,7 εκατομμύρια δολάρια σε αποζημιώσεις από το 2017.

 

Άλλες αεροπορικές εταιρείες που περιλαμβάνονται στη λίστα με τις πιο αναξιόπιστες περιλαμβάνουν τη γερμανική αεροπορική εταιρεία TUI, η οποία χορήγησε τις περισσότερες αποζημιώσεις ύψους 9,1 εκατομμυρίων δολαρίων σε ταξιδιώτες και έχει συνολικά 10.494 καταγγελίες τα τελευταία 5 χρόνια. Η ιρλανδική εταιρεία χαμηλού κόστους Ryanair κατέλαβε την τρίτη θέση στη λίστα με συνολικά 18.457 καταγγελίες και μόλις το 59% αυτών επιλύθηκαν.

Επτά αμερικανικές αεροπορικές εταιρείες κατατάχθηκαν στην πρώτη δεκάδα, με την American Airlines να κατατάσσεται ως η πιο αναξιόπιστη συνολικά σύμφωνα με τους Αμερικανούς ταξιδιώτες.

Η κατάταξη των Αμερικανικών αεροπορικών βάσει των παραπόνων έχει ως εξής:

 

Συνολικά, οι αμερικανικές αεροπορικές εταιρείες τα πήγαν χειρότερα, καθώς επτά από τις πιο αναξιόπιστες αεροπορικές εταιρείες με βάση τις καταγγελίες των ταξιδιωτών ήταν όλες αμερικανικής ιδιοκτησίας. Ως η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία στον κόσμο, δεν αποτελεί ίσως έκπληξη το γεγονός ότι η American Airlines συγκέντρωσε τα περισσότερα παράπονα κατά την τελευταία 12μηνη περίοδο (6.491). Στην πραγματικότητα, η αεροπορική εταιρεία κατέλαβε τη χειρότερη θέση σε όλους τους παράγοντες, εκτός από τις χαμένες και καθυστερημένες αποσκευές, με αναφερόμενα 2.183 προβλήματα πτήσεων και 1.476 ζητήματα με επιστροφές χρημάτων.

Η United Airlines κατατάσσεται στη δεύτερη θέση με 5.135 καταγγελίες και είχε τα περισσότερα αναφερόμενα περιστατικά με τις αποσκευές συγκεντρώνοντας 763 αναφορές. Οι οικονομικές αεροπορικές εταιρείες Spirit, JetBlue και Frontier Airlines κατατάσσονται στην πρώτη πεντάδα με πάνω από 2.500 καταγγελίες η καθεμία.

 

Όσον αφορά τις μη αμερικανικές αεροπορικές εταιρείες, η γερμανική αεροπορική εταιρεία Lufthansa κατατάσσεται στην όγδοη θέση ως μία από τις πιο αναξιόπιστες με 1.796 παράπονα πελατών σε διάστημα 12 μηνών. Η Air India και η Air Canada συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα, καθώς οι πελάτες της Air India αγωνίζονταν να λάβουν επιστροφές χρημάτων, ενώ το κύριο αναφερόμενο πρόβλημα της Air Canada ήταν οι καθυστερήσεις και οι χαμένες αποσκευές.

 

Σχολιάζοντας τη μελέτη, ο Adrian Taylor, γενικός διευθυντής γενικών ασφαλίσεων της Compare the Market Australia, δήλωσε: “Όταν πηγαίνετε διακοπές, αν είναι το ταξίδι σας όσο το δυνατόν λιγότερο αγχωτικό θα έχετε περισσότερο χρόνο για να απολαύσετε τον προορισμό σας και να δημιουργήσετε αναμνήσεις με φίλους και οικογένεια. Δυστυχώς, μερικές φορές, περιπτώσεις όπως καθυστερήσεις πτήσεων, ακυρώσεις και απώλεια αποσκευών μπορεί να είναι εκτός ελέγχου σας, αλλά η επιλογή μιας αξιόπιστης αεροπορικής εταιρείας με αξιόπιστη φήμη μπορεί να μειώσει την πιθανότητα να συμβούν αυτά τα σενάρια”.

 

“Ωστόσο, αγοράζοντας εκ των προτέρων ολοκληρωμένη ταξιδιωτική ασφάλιση, σε περίπτωση που συμβεί το χειρότερο, μπορεί να είστε σε θέση να προβείτε σε αξίωση, η οποία θα σας βοηθήσει να ελαφρύνετε το βάρος όταν επιστρέψετε στην πατρίδα σας”.

Αυτό το σύνολο δεδομένων κατατάσσει 102 διαφορετικές αεροπορικές εταιρείες, με βάση τις κατηγορίες παραπόνων κατά τους τελευταίους 12 διαθέσιμους μήνες (Σεπτέμβριος 2021 – Αύγουστος 2022). Για να γίνει αυτό, ο αριθμός των καταγγελιών σε κάθε κατηγορία έχει αθροιστεί ώστε να προκύψει ο συνολικός αριθμός των καταγγελιών για τους τελευταίους 12 μήνες. Στη συνέχεια, οι αεροπορικές εταιρείες κατατάχθηκαν με τον μικρότερο αριθμό συνολικών καταγγελιών να κατατάσσεται στην 1η θέση.

Τα δεδομένα που συγκεντρώθηκαν είναι ορθά από τις 07/12/2022. Για τη σύνταξη αυτού του συνόλου δεδομένων χρησιμοποιήθηκαν τα πιο πρόσφατα δυνατά δεδομένα. Τα στοιχεία για ορισμένες αεροπορικές εταιρείες που υπάγονται στην ίδια εταιρεία αθροίστηκαν.

 

Μεθοδολογία του Ηνωμένου Βασιλείου

Αυτό το σύνολο δεδομένων κατατάσσει 175 διαφορετικές αεροπορικές εταιρείες, με βάση τις καταγγελίες και τις αποζημιώσεις που έχουν χορηγηθεί. Για να γίνει αυτό, συγκεντρώθηκαν 5 διαφορετικοί παράγοντες, χρησιμοποιώντας όλα τα διαθέσιμα στοιχεία από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας του Ηνωμένου Βασιλείου (4ο τρίμηνο 2017 έως 2ο τρίμηνο 2022). Αφού συλλέχθηκαν τα δεδομένα για τους παράγοντες, οι παράγοντες κανονικοποιήθηκαν στη συνέχεια, ώστε να δοθεί σε κάθε παράγοντα μια βαθμολογία μεταξύ 0 και 1. Οι κανονικοποιημένες τιμές αθροίστηκαν στη συνέχεια, ώστε να δοθεί σε κάθε αεροπορική εταιρεία μια συνολική βαθμολογία από 5. Στη συνέχεια, οι αεροπορικές εταιρείες κατατάχθηκαν από την υψηλότερη προς τη χαμηλότερη θέση, με βάση τη συνολική βαθμολογία τους, με τη χειρότερη αεροπορική εταιρεία όσον αφορά τα παράπονα να κατατάσσεται στην 1η θέση.

 

Οι παράγοντες που χρησιμοποιήθηκαν είναι οι εξής:

Συνολικά παράπονα: Το άθροισμα των παραπόνων που αντιμετωπίστηκαν και των παραπόνων που δεν αντιμετωπίστηκαν. Αυτό δεν υπολογίζεται άμεσα από τα “Παράπονα που ελήφθησαν Reg 261”, “Παράπονα που ελήφθησαν ‘άλλα'” και “Παράπονα που ελήφθησαν Reg 1107”, καθώς αντιφάσκουν με τις τιμές για τα παράπονα που αποκαταστάθηκαν και τα παράπονα που δεν αποκαταστάθηκαν.

Σύνολο διορθωμένων καταγγελιών: Ο αριθμός των καταγγελιών που αποκαταστάθηκαν.

Total Awarded: Το συνολικό ποσό που επιδικάστηκε από κάθε αεροπορική εταιρεία για παράπονα.

Average Awarded: Το μέσο ποσό που επιδικάστηκε από κάθε αεροπορική εταιρεία για παράπονα. (Συνολική κατακύρωση / Συνολικά διορθωμένα παράπονα)

Ποσοστό εκδίκασης καταγγελιών (%): Το ποσοστό των καταγγελιών που έγιναν δεκτές. (Σύνολο διορθωθέντων παραπόνων / Σύνολο παραπόνων) *100)

 

Όπου δεν υπήρχαν διαθέσιμα δεδομένα, δόθηκε βαθμολογία 0. Τα δεδομένα συγκεντρώθηκαν και είναι ορθά από τις 07/12/2022.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

spot_img

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ