16.2 C
Athens
Κυριακή, 28 Απριλίου, 2024
spot_img
ΑρχικήΠΡΩΤΗΣΕΛΙΔΑΠοιά η εξέλιξη των 14 αεροδρομίων που διαχειρίζεται η Fraport

Ποιά η εξέλιξη των 14 αεροδρομίων που διαχειρίζεται η Fraport

Για την εξέλιξη των κατασκευαστικών εργασιών στα 14 ελληνικά περιφερειακά αεροδρόμια, που βρίσκονται υπό τη διαχείριση της Fraport Greece, μίλησε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Alexander Zinell, από το βήμα του 3ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών.
Σύμφωνα με τον ίδιο, η εταιρεία έχει στη διάθεσή της «συνολικά 4 χρόνια, δηλαδή 48 μήνες, για την παράδοση των έργων», τα οποία ξεκίνησαν στις αρχές του 2018, «με μικρή καθυστέρηση λόγω καιρικών συνθηκών, κατορθώνοντας να τα ολοκληρώσουμε 6 μήνες πριν τη λήξη της προθεσμίας».
Ηδη, από το 2018 έχουν παραδοθεί τα αεροδρόμια Χανίων, Καβάλας και Ζακύνθου, ενώ έχει σχεδόν ολοκληρωθεί και το αεροδρόμιο του Ακτίου.
Αναλυτικά, η εξέλιξη έργων στα περιφερειακά αεροδρόμια

  • Αεροδρόμιο Καβάλας 100%.
  • Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης 30%. Η παράδοση θα γίνει το 2021.
  • Αεροδρόμιο Κέρκυρας 55%. Η παράδοση θα γίνει το 2021.
  • Αεροδρόμιο Ακτίου 95%. Η παράδοση θα γίνει το 2019.
  • Αεροδρόμιο Κεφαλονιάς 60%. Η παράδοση θα γίνει το 2019.
  • Αεροδρόμιο Ζακύνθου έχει ολοκληρωθεί στο 100%.
  • Αεροδρόμιο Χανίων έχει ολοκληρωθεί στο 100%.
  • Αεροδρόμιο Σκιάθου 80%. Η παράδοση θα γίνει το 2019 (έως το τέλος του Ιουνίου).
  • Αεροδρόμιο Μυτιλήνης 60%. Η παράδοση θα γίνει το 2020.
  • Αεροδρόμιο Σάμου 75%. Η παράδοση θα γίνει το 2019.
  • Αεροδρόμιο Σαντορίνης 30%. Η παράδοση θα γίνει το 2021.
  • Αεροδρόμιο Ρόδου 70%. Η παράδοση θα γίνει το 2020.
    Κάνοντας αναφορά στα επίπεδα επιβατικής κίνησης του 2018, ο διευθύνων σύμβουλος της Fraport Greece είπε ότι συνολικά στα ελληνικά αεροδρόμια διακινήθηκαν 64,1 εκατ. επιβάτες.
    Ειδικότερα, στα περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport η επιβατική κίνηση άγγιξε τα 29,9 εκατ. επιβάτες, στο αεροδρόμιο της Αθήνας τα 24,1 εκατ. επιβάτες και στα υπόλοιπα ελληνικά αεροδρόμια τα 10,1 εκατ. επιβάτες.
    Καταλήγοντας, ο κ. Zinell τόνισε ότι στόχος της Fraport Greece δεν είναι η οικοδόμηση υποδομών που να εξυπηρετούν το μέλλον της Ελλάδας, αλλά η οικοδόμηση έργων που θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο σε δημόσιο τομέα και τουρισμό.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

spot_img

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ