23.3 C
Athens
Σάββατο, 18 Μαΐου, 2024
spot_img
ΑρχικήΠΡΩΤΗΣΕΛΙΔΑΗ EuroCommerce επαναλαμβάνει την έκκλησή της προς την ΕΕ για την στήριξη...

Η EuroCommerce επαναλαμβάνει την έκκλησή της προς την ΕΕ για την στήριξη των ΜμΕ

Η καθυστέρηση ολοκλήρωσης της 2ης αξιολόγησης δημιουργεί για άλλη μια φορά έντονες ανησυχίες στο εξωτερικό και το εσωτερικό της χώρας, επανέλαβε ο πρόεδρος της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας, Βασίλης Κορκίδης, αναφερόμενος την κατάσταση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Ελλάδα, στην ομιλία του στο διοικητικό συμβούλιο της EuroCommerce, της εργοδοτικής οργάνωσης που εκπροσωπεί τα συμφέροντα έξι εκατομμυρίων ευρωπαϊκών επιχειρήσεων λιανικού, χονδρικού και διεθνούς εμπορίου σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ενωσης.
Με επίσημο κείμενο, η EuroCommerce δηλώνει εκ νέου την υποστήριξή της στη μικρομεσαία επιχειρηματικότητα και απευθύνει έκκληση, αλλά και συστάσεις, στα θεσμικά όργανα της ΕΕ για ευνοϊκότερη αντιμετώπιση των επιχειρήσεων αυτών.
Το κείμενο της EuroCommerce με τις συστάσεις στήριξης των ΜμΕ, θα σταλεί άμεσα από την ΕΣΕΕ στη κυβέρνηση, στην αντιπολίτευση και σε όλα τα πολιτικά κόμματα, από τα οποία θα ζητηθεί εγγράφως η αποδοχή και η δέσμευσή τους.
Η EuroCommerce επαναλαμβάνει την έκκλησή της προς τα θεσμικά όργανα της ΕΕ για την πολιτική της σχετικά με τις ΜμΕ, η οποία:
* υποστηρίζει ένα κανονιστικό περιβάλλον φιλικό προς τις ΜμΕ, με κατάλληλα σχεδιασμένη νομοθεσία που βασίζεται σε συστηματική εφαρμογή της αρχής «Σκέψου πρώτα σε μικρή κλίμακα» και υποχρεωτική δοκιμή από τις ΜμΕ,
* δημιουργεί ίσους όρους ανταγωνισμού για όλες τις μορφές και τα κανάλια της λιανικής και χονδρικής – βελτιωμένη εφαρμογή και επιβολή της νομοθεσίας της ΕΕ, απλουστευμένες απαιτήσεις πληροφοριών και την εύκολη πρόσβαση σε πληροφορίες (ψηφιακή πύλη),
* δημιουργεί ίσους όρους ανταγωνισμού στον τομέα της φορολογίας,
* προωθεί μια ισχυρή κουλτούρα επιχειρηματικότητας,
* υποστηρίζει τις ΜμΕ στον ψηφιακό μετασχηματισμό τους, βοηθά τις ΜμΕ λιανικής και χονδρικής στη δημιουργία πλατφορμών ηλεκτρονικού εμπορίου, μέσω των οποίων οι τοπικές ΜμΕ μπορούν να πωλούν τα προϊόντα τους σε απευθείας σύνδεση και παρέχει υποστήριξη για απόκτηση ψηφιακού μάρκετινγκ και δεξιότητες πληροφορικής,
* υποστηρίζει τις ΜμΕ που επιθυμούν να προχωρήσουν διεθνώς, μειώνοντας τα ρυθμιστικά βάρη σε άλλες αγορές και δημιουργώντας μια φιλόδοξη ατζέντα εμπορίου, με την υποστήριξη για την εξεύρεση επιχειρηματικών εταίρων και των κινήτρων για τη διευκόλυνση της πρόσβασης στις διεθνείς αγορές αγαθών και υπηρεσιών με στόχο την ένταξή τους στην παγκόσμια αλυσίδες αξίας,
* μειώνει την κανονιστική πολυπλοκότητα για τους μικρούς εισαγωγείς και εξαγωγείς στον τομέα των τελωνείων και τους κανόνες καταγωγής και ενισχύει την πρόβλεψη και νομική βεβαιότητα,
* υποστηρίζει τις ανάγκες των λιανοπωλητών και χονδρεμπόρων στον τομέα των μεταφορών και του εφοδιασμού,
* υποστηρίζει μία πλήρως λειτουργική ενιαία αγορά, επιτρέποντας στους λιανοπωλητές και χονδρεμπόρους την παροχή αγαθών και υπηρεσιών σε όλη την Ευρώπη,
* υποστηρίζει τον ρόλο του λιανικού εμπορίου στα κέντρα των πόλεων, καθώς και την ανάδειξή τους σε ελκυστικά εμπορικά κέντρα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

spot_img

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ