Τέσσερα λογοτεχνικά έργα στο θέατρο

ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ: 21 Φεβρουαρίου 2020

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ: ,

«Οι στρατιώτες»
Ο αδελφικός φίλος του Γκαίτε και πρωτεργάτης του λογοτεχνικού κινήματος Θύελλα και Ορμή έγραψε το έργο σχεδόν μία δεκαετία πριν από τη Γαλλική Επανάσταση, σε μια περίοδο κοινωνικής ρευστότητας. Την οποία εντόπισε ως κοινό στοιχείο με την εποχή μας ο Παντελής Φλατσούσης που το ανεβάζει διασκευασμένο στον ειδικά διαμορφωμένο Υπόγειο Χώρο του Ιδρύματος «Μιχάλης Κακογιάννης». Παίζουν: Β. Αμπατζής, Αντ. Αντωνόπουλος κ.ά. (Από 17/2)
«Η σονάτα του σεληνόφωτος»
Το εμβληματικό έργο του 1956 είναι από τα πιο αγαπημένα και γνωστά κείμενα του Γιάννη Ρίτσου. Μέρος μιας σειράς μονολόγων που διαμόρφωσαν την ποιητική ενότητα «Τέταρτη Διάσταση», είναι μια εκ βαθέων εξομολόγηση για τον έρωτα, για το χρόνο που περνάει, τη φθορά και τη μοναξιά, και ανεβαίνει σε σκηνοθεσία, μουσική και κινησιολογική επιμέλεια του Σταμάτη Πακάκη. Πρωταγωνιστούν οι Μαρία Τζανουκάκη και Τάσος Χρυσόπουλος. («Faust»)
«Καραμέλα»
Τη σάτιρα και το μαύρο χιούμορ, βασικά χαρακτηριστικά της γραφής της Ελένης Πριοβόλου, επιχειρεί να αναδείξει με τη σκηνοθεσία της η γνωστή ηθοποιός Λουκία Πιστιόλα στη θεατρική μεταφορά της νουβέλας της. Με ηρωίδα τη Φρόξη Καραμέλα, κληρονόμο μιας ιστορικής καραμελοποιίας, η παράσταση σχολιάζει τις οικογενειακές, κοινωνικές και πολιτικές σχέσεις, το φαίνεσθαι και το είναι. Πρωταγωνιστούν: Μαρία Μαυροματάκη, Ρίνος Τζάνι. (104)
«Ορκος στο παρόν»
Το ποιητικό κείμενο της Αναστασίας Βούλγαρη από τη συλλογή «Το φως λιγόστεψε στην άκρη της πόλης» (Εύμαρος, 2016), παρουσιάζεται για πρώτη φορά στο θέατρο από τον Αλέξιο Κοτσώρη. Ο ίδιος μάλιστα συμπρωταγωνιστεί με την Αννα Ψαρρά και μαζί αναψηλαφούν τα μονοπάτια της ζωής, της μοναξιάς και του έρωτα. Η μουσική είναι του Σταύρου Σιόλα και τα τραγούδια της παράστασης ερμηνεύει η Αργυρώ Καπαρού. (Άλμα)
Ιδρυμα «Μιχάλης Κακογιάννης» (Υπόγειος Χώρος)
Πειραιώς 206
Αλμα
Ακομινάτου 15-17 & Αγ. Κωνσταντίνου
104
Ευμολπιδών 41, Γκάζι
Faust
Αθηναΐδος 12 & Καλαμιώτου 11

ΠΗΓΗ: ΑΘΗΝΟΡΑΜΑ / Από την Μαρία Κρύου