27.7 C
Athens
Τρίτη, 19 Αυγούστου, 2025
spot_img
ΑρχικήΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣΗ Eurovision γιορτάζει τα 70 χρόνια με καινούργιο logo

Η Eurovision γιορτάζει τα 70 χρόνια με καινούργιο logo

Mε νέα λογότυπα, γραμματοσειρές και μια πολύχρωμη νέα ταυτότητα, o διαγωνισμός ανανεώνει την εμφάνισή του για να γιορτάσει 70 χρόνια “United by Music”

Για να γιορτάσει τα 70 χρόνια του μεγαλύτερου ζωντανού μουσικού γεγονότος στον κόσμο, ο Διαγωνισμός Τραγουδιού της Eurovision ανανέωσε την ταυτότητά του με μια νέα εμφάνιση, που περιλαμβάνει φρέσκα λογότυπα και μια προσαρμοσμένη γραμματοσειρά.

Το κύριο λογότυπο, μια χειροποίητη γραφή που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2004 και επανασχεδιάστηκε το 2014, έχει απλοποιηθεί σε μια ομαλή, ενιαία μάρκα, φτιαγμένη από μια προσαρμοσμένη γραμματοσειρά, που ονομάζεται “Singing Sans”.

Η εμβληματική καρδιά του Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision, η οποία σύμφωνα με τον οργανισμό “χτυπάει πιο δυνατά από ποτέ”, παραμένει στο κέντρο και του νέου λογότυπου.

Η τρισδιάστατη “καρδιά χαμαιλέων” ενσωματώνει πλέον 70 στρώματα, ένα για κάθε έτος της Eurovision, και συμβολίζει την ικανότητα “απορρόφησης πολιτιστικών επιρροών, μουσικής και κίνησης”.

“Ο Διαγωνισμός Τραγουδιού της Eurovision είχε πάντα να κάνει με την εξέλιξη – μουσική, πολιτιστική και δημιουργική”, ανέφερε σε δήλωσή του ο διευθυντής του Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision Μάριν Γκριν.

“Αυτή η ανανέωση τιμά τα 70 καταπληκτικά χρόνια, ενώ παράλληλα οδηγεί το εμπορικό σήμα προς ένα συναρπαστικό μέλλον. Είναι τολμηρό, παιχνιδιάρικο και γεμάτο καρδιά – όπως ακριβώς και ο ίδιος ο Διαγωνισμός”, πρόσθεσε ο Γκριν.

Ο διαγωνισμός τραγουδιού θα διεξαχθεί στην Αυστρία το 2026, αφού ο 24χρονος JJ (Johannes Pietsch) κατέκτησε την πρώτη θέση με την ποπ-όπερα μπαλάντα του “Wasted Love”.

“Θα αρχίσετε να βλέπετε περισσότερο τη νέα μας ταυτότητα καθώς οδεύουμε προς τον διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision του επόμενου έτους και θα υπάρξουν περισσότερες εκπλήξεις”, δήλωσε ο Γκριν.

Ωστόσο, η φρέσκια νέα εμφάνιση προκάλεσε επικρίσεις από ορισμένους οπαδούς στο διαδίκτυο, οι οποίοι κάλεσαν τον οργανισμό να επιστρέψει στο παλιό σχέδιο. Ένας “Eurofan” το χαρακτήρισε ως τη “μεγαλύτερη υποβάθμιση σε ολόκληρη την 70χρονη ιστορία της Eurovision”.

Η ανανέωση του εμπορικού σήματος του Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision δημιουργήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ραδιοτηλεοπτική Ένωση (EBU) σε συνεργασία με το βρετανικό στούντιο branding PALS, το οποίο εργάστηκε επίσης για τη στρατηγική του εμπορικού σήματος για το Λίβερπουλ το 2023.
Πηγή euronews.gr
Φωτο euronews.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

spot_img

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ