21.4 C
Athens
Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024
spot_img
ΑρχικήOIKONOMIAΟλοκληρώθηκε η σύνδεση της Ιόνιας Οδού με τη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου

Ολοκληρώθηκε η σύνδεση της Ιόνιας Οδού με τη γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου

 

Δόθηκε το πρωί της Πέμπτης στην κυκλοφορία το ρεύμα της Ιονίας Οδού, από την είσοδο της σήραγγας της Κλόκοβας μέχρι το Αντίρριο και το ρεύμα προς τα Ιωάννινα.
Στο συγκεκριμένο οδικό τμήμα περιλαμβάνονται σημαντικά τεχνικά έργα, όπως ο ανισόπεδος κόμβος Αντιρρίου, καθώς και η σήραγγα της Μακύνειας. Πρόκειται για μια σήραγγα διπλού κλάδου με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, συνολικού μήκους 500 μέτρων.
Με την παράδοση του συγκεκριμένου τμήματος της Ιονίας Οδού δημιουργείται ένα ολοκληρωμένο τμήμα 102 χιλιομέτρων, ασφαλούς σύγχρονου αυτοκινητοδρόμου με δύο λωρίδες κυκλοφορίας και λωρίδα έκτακτης ανάγκης σε όλο του το μήκος.
Ετσι λοιπόν, η διαδρομή, από το Αντίρριο έως την Αμφιλοχία, μειώνεται περίπου στα 50 λεπτά, αντί μίας ώρας και 35 λεπτών που απαιτούνταν μέχρι πρότινος.
Στο μεταξύ, με δεδομένο ότι έχει δοθεί σε κυκλοφορία και το τμήμα της Ιόνιας Οδού από τις Σελλάδες ΑΑρτας έως την Πέρδικα Ιωαννίνων, συνολικού μήκους 53 χιλιομέτρων, το ταξίδι από το Αντίρριο μέχρι τα Ιωάννινα, μέσω των λειτουργούντων τμημάτων της Ιόνιας Οδού, θα διαρκεί λίγο περισσότερο από 2 ώρες, αντί σχεδόν 3,5 ωρών που απαιτούνταν.
Τέλος, με την πλήρη ολοκλήρωση του αυτοκινητοδρόμου, η διάρκεια του ταξιδιού από Αντίρριο προς Ιωάννινα θα μειωθεί σε 1 ώρα και 30 λεπτά.
  Το πόρισμα σχετικά με τον ΟΑΣΑ
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού – Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο 104,9 FM» αναφέρθηκε και στο πόρισμα των ελεγκτών για λογαριασμό του ΟΑΣΑ, από το οποίο προέκυψε ότι το Δημόσιο έχασε 3,5 εκατ. ευρώ (την περίοδο 2011-2015- το πόρισμα αναφέρεται σε κλοπές που γινόντουσαν στα κανονικά εισιτήρια και τις κάρτες), ο υπουργός είπε πως «οι απώλειες για τις αστικές συγκοινωνίες, αν μπορούσαμε να υπολογίσουμε τη διακίνηση των πλαστών εισιτηρίων και των καρτών, είναι πολλά εκατομμύρια παραπάνω. Και αυτό θα φανεί με την εφαρμογή και λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου».
«Εδώ έχουμε να κάνουμε με μία πολύ κακή λειτουργία, δομές, διαδικασίες στη ΣΤΑΣΥ και στον χώρο των αστικών μεταφορών, μία λειτουργία που επέτρεπε -αν θέλετε- τέτοιου είδους παραβατικές συμπεριφορές. Υπάρχουν πολύ συγκεκριμένες ευθύνες, θα αναληφθούν», ανέφερε χαρακτηριστικά. Υπογράμμισε δε, ότι δεν υπάρχει καμία περίπτωση να σταματήσει αυτή η διαδικασία διερεύνησης και απόδοσης ευθυνών. Μάλιστα, ο υπουργός είπε πως έχουν ασκηθεί διώξεις για το 2015 και συμπλήρωσε πως συγκεκριμένοι υπάλληλοι που κατέστρεψαν τα στοιχεία και έχουν εντοπιστεί.
Η σχετική έρευνα που διενεργήθηκε, επιβεβαιώνει και το πόρισμα του 2015, αλλά «αναδεικνύει και τα ελλείμματα και άλλα σημεία που χρήζουν περαιτέρω διερεύνησης» πρόσθεσε.
«Τα στοιχεία αυτά σε σχέση με τις αστικές συγκοινωνίες τα έχουμε αναδείξει πολλές φορές. Αντ’ αυτού οι απαντήσεις από την αξιωματική αντιπολίτευση και άλλα κόμματα της αντιπολίτευσης που έχουν ευθύνη για τα χρόνια διακυβέρνησης της χώρας’ ήταν ότι τα ελλείμματα αυτά έχουν προκληθεί τον 1,5 χρόνο που είναι ο ΣΥΡΙΖΑ κυβέρνηση γιατί είχαμε άλλου είδους αντιμετώπιση, μια διευρυμένη κοινωνική πολιτική, για την δωρεάν μετακίνηση των ανέργων ή τη μετακίνηση των συμπολιτών μας στην Αθήνα τις ημέρες των των capital controls», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Και πρόσθεσε: «Η ερώτηση λοιπόν που τίθεται, είναι τί και πώς τοποθετείται η ΝΔ γύρω από αυτά τα θέματα τώρα που επιβεβαιώνονται, όταν μάλιστα ο (πρώην) πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ, είναι ο τωρινός γενικός διευθυντής της ΝΔ. Δεν έχει δικαίωμα να σιωπά η ΝΔ, πρέπει αν μη τι άλλο, να τοποθετηθεί γύρω από αυτά τα φαινόμενα».
Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

spot_img

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ