20.9 C
Athens
Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024
spot_img
ΑρχικήΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣΜία στις 2 γερμανικές εταιρείες αναζητεί επιπλέον προμηθευτές για την παραγωγή των...

Μία στις 2 γερμανικές εταιρείες αναζητεί επιπλέον προμηθευτές για την παραγωγή των προϊόντων της

Ο ρόλος της e-πλατφόρμας EuroShoring στο νέο προσανατολισμό της εφοδιαστικής αλυσίδας

Νέους ή επιπλέον προμηθευτές για την παραγωγή των προϊόντων τους αναζητεί το 47% των γερμανικών εταιρειών με διεθνή δράση, καθότι αντιμετωπίζει προβλήματα εφοδιασμού, με αποτέλεσμα να δημιουργείται η ανάγκη ενός διαφοροποιημένου προσανατολισμού για την εφοδιαστική αλυσίδα, όπως αναφέρει έρευνα της Κεντρικής Ένωσης Εμπορικών και Βιομηχανικών Επιμελητηρίων της Γερμανίας (DIHK) με τον τίτλο «Going International 2021».


Βασικά σημεία της παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια Webinar με θέμα «Business-Talk: Find business partners», στο οποίο συμμετείχε το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, στο πλαίσιο των Ημερών Εξωτερικού Εμπορίου, που διοργάνωσε το Ομοσπονδιακό Υπουργείο Οικονομίας και Ενέργειας (BMWi), από 19 έως 23 Απριλίου 2021, για πρώτη φορά σε ψηφιακή μορφή.
Οι συνέργειες του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου με τον Σύνδεσμο Βιομηχανιών Μετάλλου και Ηλεκτρικών της Γερμανίας
Κατά τη διάρκεια του Webinar τονίστηκε ότι οι νέες συνθήκες επιβάλλουν αλλαγές στις δομές των logistics, με τις ανάγκες των παραγωγών προϊόντων με διεθνοποιημένη στρατηγική να είναι πλήρως διαφοροποιημένες σε σχέση με το παρελθόν. Όπως αναφέρθηκε, για την κάλυψη των αναγκών αυτών ένα απολύτως χρηστικό εργαλείο αποτελεί η e-πλατφόρμα EuroShoring, την οποία δημιούργησε το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο και υποστηρίζει ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Μετάλλου και Ηλεκτρικών στο Baden-Wurttemberg (Sudwestmetall) της Γερμανίας, με τον οποίο το Επιμελητήριο αναπτύσσει στενή συνεργασία.
Όσον αφορά το ενδεχόμενο διαφοροποίησης των εφοδιαστικών αλυσίδων, από την έρευνα της Κεντρικής Ένωσης Εμπορικών και Βιομηχανικών Επιμελητηρίων της Γερμανίας προέκυψε επίσης ότι, το 68% των επιχειρήσεων απάντησαν ότι σχεδιάζουν αλλαγές στη στρατηγική τους, ενώ μια από τις βασικότερες τάσεις στην παραγωγή, προβλέπει την επαναφορά δραστηριοτήτων στη Γερμανία και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, με σκοπό τη μείωση της έκθεσης των παραγωγών σε ασταθείς συνθήκες και, παράλληλα, την αύξηση της αντοχής των εφοδιαστικών αλυσίδων.
Σύμφωνα με τον κ. Γιώργο Θεοδωράκη, Διευθυντή του Παραρτήματος Βορείου Ελλάδος του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου, πρόκειται για ένα σύγχρονο – ψηφιακό εργαλείο, ιδιαίτερα χρήσιμο για τη νέα ευρωπαϊκή πραγματικότητα στον εφοδιασμό, με στόχο τη μείωση της εξάρτησης πολλών βιομηχανιών κυρίως από την Ασιατική αγορά και τη μετατόπιση της παραγωγικής διαδικασίας σε γεωγραφικά εγγύτερες χώρες (Nearshoring).
Σύμφωνα με τον ίδιο, «ακολουθώντας τη γενικότερη τάση του επιχειρείν περί αναζήτησης εναλλακτικών και αξιόπιστων λύσεων στην παραγωγή και τη διακίνηση αγαθών, το EuroShoring δίνει τη δυνατότητα σε παραγωγικές ελληνικές εταιρείες να παρουσιάσουν τα προϊόντα και τις παραγωγικές δομές της καθώς και να προβληθεί ως δυνητικός – ιδανικός συνεργάτης γερμανικής επιχείρησης».
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης ο κ. Θεοδωράκης αναφέρθηκε επίσης στα πλεονεκτήματα της ελληνικής αγοράς και τις επενδυτικές ευκαιρίες που υπάρχουν σε διάφορους κλάδους της οικονομίας, όπως η ενέργεια, τα logistics, η έρευνα κι η καινοτομία, η φαρμακοβιομηχανία και το real estate.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

spot_img

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ