19.1 C
Athens
Τρίτη, 23 Απριλίου, 2024
spot_img
ΑρχικήOIKONOMIAΤο αεροδρόμιο «Μακεδονία» αλλάζει σελίδα αλλά όχι όνομα

Το αεροδρόμιο «Μακεδονία» αλλάζει σελίδα αλλά όχι όνομα

Δεν αλλάζει το όνομα στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» διαβεβαίωσε ο γενικός διευθυντής Εμπορικής και Επιχειρηματικής Ανάπτυξης της Fraport Greece, Γιώργος Βήλος, σε συνέντευξη που έδωσε στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου ειδήσεων «Πρακτορείο 104,9 FM». Οπως είπε, η διαδικασία παράδοσης-παραλαβής ολοκληρώθηκε το μεσημέρι της Μεγάλης Τρίτης και για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια.
«Ολα κύλησαν ομαλά χωρίς κανένα πρόβλημα, σε αγαστή συνεργασία με την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ)» σημείωσε ο κ. Βήλος. «Η ΥΠΑ εξακολουθεί να έχει υπό την ευθύνη της αυτό που λέμε Πύργο Ελέγχου, ενώ όλα τα υπόλοιπα τα έχει η Fraport Greece» πρόσθεσε.
«Ξεκινάμε να υλοποιήσουμε ένα επενδυτικό πρόγραμμα 400 εκατ. ευρώ σε βάθος τετραετίας. Οι εργασίες μεγάλης κλίμακας θα αρχίσουν από τον Οκτώβριο, όταν θα έχει τελειώσει η θερινή σεζόν για να μην υπάρχει διατάραξη της ομαλής λειτουργίας των αεροδρομίων λόγω της αυξημένης κίνησης» είπε ο κ. Βήλος, αλλά επεσήμανε ότι ήδη από τώρα θα ξεκινήσουν ορισμένες εργασίες μικρής εμβέλειας.
«Οι επιβάτες θα βλέπουν σταδιακά ότι κάτι αλλάζει στα αεροδρόμια. Ενδεικτικά αναφέρω ότι θα αναβαθμιστούν οι χώροι υγιεινής, θα σημειωθούν αλλαγές στις ροές των επιβατών για να μπορέσουμε να υποδεχτούμε περισσότερους επιβάτες το καλοκαίρι εντός των τερματικών σταθμών και άλλες εργασίες που αφορούν τη σήμανση στην πίστα, την περίφραξη κοκ».
Ο κ. Βήλος είπε ότι, αν και είναι νωρίς να γίνει οποιαδήποτε συζήτηση που αφορά νούμερα, η Θεσσαλονίκη φαίνεται πως έχει ιδιαίτερη δυναμική. «Το πρώτο τρίμηνο καταγράφηκε αύξηση της επιβατικής κίνησης και το μεγαλύτερο κομμάτι αφορά ξένους τουρίστες. Αυτό σημαίνει ότι η επιβατική κίνηση στη Θεσσαλονίκη δεν συνδέεται άμεσα με τις εγχώριες οικονομικές συνθήκες» σημείωσε.
Χαρακτήρισε επίσης «καλό σημάδι» το γεγονός ότι και τα 14 αεροδρόμια έκλεισαν το 2016 με αύξηση (της επιβατικής κίνησης) κατά 9% και ήδη το πρώτο τρίμηνο του 2017 παρουσιάζουν αύξηση πάνω από 6%.
«Το στοίχημα για μας είναι, σε συνεργασία με τις τοπικές κοινωνίες και τους τοπικούς φορείς, να συνδράμουμε στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. Αυτό είναι ένα μήνυμα το οποίο απευθύνουμε προς όλες τις κατευθύνσεις» τόνισε.
Νικόλ Καζαντζίδου

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

spot_img

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ