20.2 C
Athens
Τρίτη, 16 Απριλίου, 2024
spot_img
ΑρχικήOIKONOMIAΕλληνογερμανικό Επιμελητήριο: Πέμπτο εργαστήριο για την ενίσχυση της εξωστρεφούς επιχειρηματικής δραστηριότητας

Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο: Πέμπτο εργαστήριο για την ενίσχυση της εξωστρεφούς επιχειρηματικής δραστηριότητας

 

Στη διοργάνωση του πέμπτου workshop με θέμα: «Ενίσχυση της εξωστρεφούς επιχειρηματικής δραστηριότητας – Τεχνικές & Διαδικασίες Συμμετοχής σε Διεθνείς Εκθέσεις» προχωρά το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, στο πλαίσιο του Πολυσυνεδρίου Capital+Vision 2018.
Το workshop, που θα πραγματοποιηθεί στις 6 Νοεμβρίου 2018 και ώρα 10.00-13.00 & 14.00-15.00 στο ξενοδοχείο Athenaeum Intercontinental Athens, στην αίθουσα Lamda, θα παρουσιάσει η κα Νίκη Γκούντα, υπεύθυνη του Τμήματος Εκπαίδευσης του Ελληνογερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου.
Στο πλαίσιο του workshop θα αναλυθεί ο ρόλος του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου στο χώρο των Γερμανικών Εκθεσιακών Οργανισμών, οι διεθνείς κλαδικές εκθέσεις, των οποίων το Επιμελητήριο είναι επίσημος αντιπρόσωπος στην Ελλάδα και Κύπρο, οι επικείμενοι στόχοι που χρειάζεται να έχει μια επιχείρηση πριν τη συμμετοχή της σε μια έκθεση, καθώς και τα 7 βασικά βήματα που χρειάζεται να κάνει μια επιχείρηση πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το πέρας της έκθεσης.
Στην τελευταία ενότητα του workshop, η εκπρόσωπος του Germany Trade and Invest για την Ελλάδα και την Κύπρο, κα Μιχαέλα Μπαλή, θα πραγματοποιήσει εισήγηση με θέμα τις «Επιχειρηματικές πρακτικές διαπραγμάτευσης στο εξωτερικό.»
Σημειώνεται ότι, το Επιμελητήριο λειτουργεί ως ένας σύγχρονος και αποτελεσματικός μηχανισμός one stop shop για όσους ενδιαφέρονται να αποκτήσουν διεθνή εμπορική δραστηριότητα.
Ο Γενικός Διευθυντής και Μέλος Δ.Σ. του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου, Δρ. Αθανάσιος Κελέμης τόνισε, με αφορμή τη διοργάνωση του Workshop ότι: «Η ανάγκη μεταστροφής της ελληνικής οικονομίας σε διεθνείς αγορές είναι πλέον επιτακτική. Η εθνική οικονομία μετά την πολυετή περιπέτεια που βίωσε λόγω εφαρμογής των μνημονίων, έχει ανάγκη την παραγωγή νέου πλούτου από τις διεθνείς αγορές. Οι ελληνικές επιχειρήσεις, βλέποντας ότι η εσωτερική κατανάλωση -παρά τη μικρή άνοδο- παραμένει σε χαμηλά επίπεδα, οφείλουν να στραφούν στις διεθνείς αγορές προωθώντας καινοτόμα προϊόντα, ώστε να κερδίσουν το στοίχημα της αύξησης των εργασιών τους».
Πληροφορίες για συμμετοχή
E-mail: n.gounda@ahk.com.gr, τηλ. 210 64 19 041

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

spot_img

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ