Adria Tourism Forum: Στρατηγική εξωστρέφειας του ελληνικού τουρισμού

ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ: 2 Μαρτίου 2019

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: ΠΟΛΙΤΙΣMΟΣ - ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ: ,

Την επιτυχημένη στρατηγική εξωστρέφειας του ελληνικού τουρισμού, που προσέλκυσε περισσότερα από 400 μεγάλα επενδυτικά σχέδια την τετραετία 2015-2018, παρουσίασε ο γενικός γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής & Ανάπτυξης, Γιώργος Τζιάλλας, στο Βελιγράδι, στο κορυφαίο επενδυτικό φόρουμ της ΝΑ Ευρώπης, Adria Tourism Forum. Ο κ. Τζιάλλας, σε ειδική θεματική ενότητα του Forum, μοιράστηκε καλές πρακτικές της Ελλάδας για την προσέλκυση επενδύσεων στον τουρισμό, με τους υπουργούς Τουρισμού του Μαυροβουνίου, Pavle Radulovic, της Αλβανίας, Blendi Kloss, και της Σερβίας, Renata Pindzo, οι οποίες θα μπορούσαν να λειτουργήσουν ως «οδηγός» για την τουριστική ανάπτυξη και άλλων χωρών της ΝΑ Ευρώπης.
Ειδικότερα, παρουσίασε το στρατηγικό σχεδιασμό του υπουργείου Τουρισμού για την καθιέρωση της Ελλάδας ως παγκόσμιου ελκυστικού προορισμού για τουρισμό 365 ημέρες τον χρόνο, που απέδωσε τη θεαματική αύξηση του ελληνικού τουρισμού -πάνω από 38%- την τελευταία τετραετία, με συνεχή ιστορικά ρεκόρ αφίξεων και εσόδων. Και επεσήμανε ότι η μεγάλη τουριστική ανάπτυξη που κινητοποιήθηκε την περίοδο 2015-2018 έχει καταστήσει την Ελλάδα ιδιαίτερα ελκυστική για νέα τουριστικά σχέδια και νέες επενδυτικές κινήσεις, και ήδη έχει κινητοποιήσει το ενδιαφέρον διεθνών ομίλων να δραστηριοποιηθούν στη χώρα.
Ανέφερε ότι την τελευταία τριετία υποβλήθηκαν περισσότερα από 400 μεγάλα επενδυτικά σχέδια και στρατηγικές επενδύσεις στις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Τουρισμού για επεκτάσεις ξενοδοχείων, δημιουργία νέων μονάδων και λειτουργία ειδικών τουριστικών υποδομών. Και τόνισε ότι το 50% των επενδυτικών προτάσεων που υποβλήθηκαν στον ελληνικό Αναπτυξιακό Νόμο ήταν στον τομέα του τουρισμού, καθώς και ότι συνολικά από το 2015 έως σήμερα προστέθηκαν περισσότερες από 55.000 νέες κλίνες σε ξενοδοχεία υψηλών κατηγοριών 4-5 αστέρων.
Επιπλέον, σχετικά με την ανάπτυξη προορισμών θαλάσσιου τουρισμού έκανε λόγο για το νέο νομοθετικό πλαίσιο του θεματικού τουρισμού, που ενισχύει την προσπάθεια προσέλκυσης νέων επενδύσεων σε θεματικά τουριστικά προϊόντα, όπως ο θαλάσσιος τουρισμός, το yachting και οι δραστηριότητες αθλητικής αναψυχής, αξιοποιώντας τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα κάθε προορισμού. Ακόμη, αναφέρθηκε στο νόμο περί τουριστικών λιμένων που άνοιξε το δρόμο για την αξιοποίηση μεγάλων τουριστικών λιμένων της Ελλάδας και την περαιτέρω ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού.
Ο κ. Τζιάλλας στο πλαίσιο της συμμετοχής του στο Adria Tourism Forum επισκέφτηκε τη 41η Διεθνή Εκθεση Τουρισμού του Βελιγραδίου IFT Belgrade, όπου ο ΕΟΤ συμμετείχε με περίπτερο και εκπροσώπησε το υπουργείο Τουρισμού σε συναντήσεις με ταξιδιωτικούς ομίλους της τουριστικής αγοράς της Σερβίας και της ΝΑ Ευρώπης.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *