Η ΔΕΗ για τους ηλεκτρονικούς λογαριασμούς

ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ: 7 Νοεμβρίου 2018

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

Επιβάρυνση ένα ευρώ στους έγχαρτους από τον Δεκέμβριο

Τα πλεονεκτήματα του ηλεκτρονικού λογαριασμού ρεύματος επισημαίνει η ΔΕΗ σε σχετικό ενημερωτικό σημείωμα, ενόψει της εφαρμογής της πολιτικής μείωσης των έγχαρτων λογαριασμών. Oπως αναφέρει, οι πελάτες της ΔΕΗ που επιλέγουν τον ηλεκτρονικό λογαριασμό μέσω της υπηρεσίας e-bill, επωφελούνται από πρόσθετες δυνατότητες που είναι:
– Άμεση πρόσβαση στους λογαριασμούς όλων των ακινήτων, που εκδίδονται στο όνομά τους
– Πρόσβαση στους λογαριασμούς ρεύματος του τελευταίου 12μηνου
– Δωρεάν ειδοποιήσεις κατά την έκδοση λογαριασμών με sms ή/και e-mail
– Δωρεάν ηλεκτρονική πληρωμή με χρήση οποιασδήποτε κάρτας
– Πρόσβαση στο έντυπο τυχόν διακανονισμού με τις δόσεις
– Πρόσβαση σε ενημερωτικά έντυπα, προσωποποιημένες επιστολές κ.τ.λ.
– Εύκολη αρχειοθέτηση των λογαριασμών
– Δυνατότητα επιλογής έκδοσης μηνιαίου ηλεκτρονικού λογαριασμού.
Ηλεκτρονικά οι λογαριασμοί – Επιβάρυνση ένα ευρώ στους έγχαρτους από τον Δεκέμβριο
Με ένα ευρώ θα επιβαρύνονται από 1ης Δεκεμβρίου οι έγχαρτοι λογαριασμοί ρεύματος της ΔΕΗ, ανακοίνωσε η εταιρεία καλώντας ταυτόχρονα τους πελάτες της να επιλέξουν τη χρήση ηλεκτρονικού λογαριασμού.
Σύμφωνα με την εταιρεία το συγκεκριμένο ποσό αντιστοιχεί στο κόστος έκδοσης και αποστολής των λογαριασμών. Διευκρινίζεται επίσης, για τους πελάτες που θα εγγραφούν στο σύστημα του ηλεκτρονικού λογαριασμού (e-bill) ως τις 31.12.2018, και στην περίπτωση που η χρέωση του 1 ευρώ έχει ενσωματωθεί σε λογαριασμό τους, αυτή θα πιστωθεί στον επόμενο λογαριασμό που θα εκδοθεί.
Η ΔΕΗ επισημαίνει ακόμη ότι με τον ηλεκτρονικό λογαριασμό βελτιώνεται ο χρόνος και η ποιότητα εξυπηρέτησης των πελατών της, η εξοικονόμηση ανθρώπινων και οικονομικών πόρων, η ουσιαστική ενίσχυση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος ενώ παράλληλα, παραμένει σταθερά προσηλωμένη στο στόχο του εκσυγχρονισμού και της εναρμόνισης της με τις τάσεις της εποχής σε ευρωπαϊκή κλίμακα, για την ηλεκτρονική εξυπηρέτηση. Τονίζει ακόμη τα εξής:
«Πέραν των διαφημιστικών πρωτοβουλιών η ΔΕΗ σχεδιάζει την ανάληψη συγκεκριμένων δράσεων στα καταστήματά της, και γενικά σε κάθε επαφή προκειμένου να διευκολύνει τους πελάτες της να εξοικειωθούν με τους ηλεκτρονικούς λογαριασμούς και να τους χρησιμοποιούν αντί των έγχαρτων. Επιλέγοντας τη λήψη ηλεκτρονικού λογαριασμού, οι πελάτες εκμεταλλεύονται παράλληλα και όλες τις δυνατότητες διαχείρισης θεμάτων του λογαριασμού ρεύματος όπως η δυνατότητα έκδοσης μηνιαίου λογαριασμού με ασφάλεια, αξιοπιστία, ταχύτητα, και πλήρη διαφάνεια και πληροφόρηση».
Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *