16.6 C
Athens
Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024
spot_img
ΑρχικήΠΡΩΤΗΣΕΛΙΔΑΗ Specialty Food Association στην Ελλάδα διαμέσου του Τμήματος TradeUSA του Ελληνο-Αμερικανικού...

Η Specialty Food Association στην Ελλάδα διαμέσου του Τμήματος TradeUSA του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου

 

Συμφωνία αποκλειστικής συνεργασίας υπέγραψαν η Specialty Food Association στην Ελλάδα και το τμήμα TradeUSA του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου, ώστε να παρέχει συμβουλές στις Ελληνικές αγροδιατροφικές επιχειρήσεις που θέλουν να εξάγουν στις ΗΠΑ.
Στόχος της συνεργασίας είναι να διπλασιαστούν οι εξαγωγών Ελληνικών τροφίμων στις ΗΠΑ μέσα στην επόμενη πενταετία, όπως είπε ο πρόεδρος του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου, Σίμος Αναστασόπουλος.
Σήμερα, οι συνολικές πωλήσεις της αμερικανικής βιομηχανίας τροφίμων και ποτών ανέρχονται σε 2.06 τρισ. δολάρια, εκ των οποίων το 1.06 τρισ. δολάρια ανήκει σε πωλήσεις λιανικής, ενώ ο υπόλοιπος τζίρος ανήκει στον τομέα Food Service. Ταυτόχρονα, η αγορά εμφανίζει ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης ύψους 4,1%. Αυτό ανέφερε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Βορείου Ελλάδος, Κυριάκος Λουφάκης.
Ο πρόεδρος της Specialty Food Association, Φιλ Καφαράκης, επεσήμανε ότι μέσω της πλατφόρμας που θα ενεργοποιηθεί στους πρώτους μήνες του 2018 θα αποκτήσουν οι Ελληνες εξαγωγείς όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για να μπουν στην αμερικανική αγορά.
Ο διευθύνων σύμβουλος του Enterprise Greece, Ηλίας Αθανασίου, ανέφερε ότι θα αυξηθούν οι Ελληνες εκθέτες το 2018 κατά 25% στα περίπτερα που θα διοργανώσει ο οργανισμός. Επίσης, σημείωσε ότι οι 16 από τις 54 διεθνές εκθέσεις που μετέχει ο οργανισμός αφορούν στην αγροδιατροφή.
Specialty Food Association – AmCham Greece
Το Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο, αναγνωρίζοντας τις μεγάλες αναπτυξιακές δυνατότητες της αμερικανικής βιομηχανίας τροφίμων και ποτών, και η Specialty Food Association (SFA), συμφώνησαν στην ανάπτυξη 3ετούς αποκλειστικής συνεργασίας για την Ελλάδα, με κύριους πυλώνες:
1. Εκπαίδευση
i. σεμινάρια για την αγορά των ΗΠΑ (συμπεριλαμβανομένης ηλεκτρονικής πλατφόρμας για webinars)
ii. διάθεση στις ελληνικές επιχειρήσεις των ετήσιων αναφορών της SFA «The State of the Specialty Food industry» και «Today’s Specialty Food consumer»
iii. έκδοση του νέου πιστοποιητικού «SFA Qualified» έπειτα από σχετικές εξετάσεις
2. Εμπορική διασύνδεση μέσω της διοργάνωσης
i. στοχευμένων αποστολών στις ΗΠΑ
ii. field trips αμερικανών buyers σε ελληνικές παραγωγικές μονάδες.
Η συνεργασία των δυο οργανισμών αφορά σε όλα τα επίπεδα εκτός του εκθεσιακού, το οποίο παραμένει αποκλειστική δραστηριότητα του οργανισμού Enterprise Greece, ειδικότερα για το έτος 2018, κατά τη διάρκεια του οποίου η Ελλάδα θα είναι «partner country» στις δύο Fancy Food εκθέσεις της SFA, Winter και Summer, όπως ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια του 2ου Thessaloniki Summit 2017.
Συνεπώς, κατά τη διάρκεια της επόμενης 3ετίας όλες οι δράσεις της SFA στην Ελλάδα, όπως για παράδειγμα η συμμετοχή της στην 83η ΔΕΘ, θα εκφράζονται σε αποκλειστική συνεργασία με το Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο και το εξειδικευμένο Τμήμα TradeUSA.
2nd ExportUSA Forum: Το όφελος των συνέδρων
Το επίσημο πλαίσιο της συνεργασίας των δύο πλευρών, συμπεριλαμβανομένων όλων των τεχνικών λεπτομερειών, ανακοινώθηκε στο 2ο ExportUSA Forum του τμήματος TradeUSA που διοργανώθηκε στην Αθήνα, τη Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 2017 στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία.
Στόχος του Forum είναι η ανάλυση της αγοράς τροφίμων και ποτών των ΗΠΑ, διαμέσου Αμερικανών ομιλητών της αγοράς, τόσο του λιανεμπορίου όσο και του foodservice. Η θεματολογία κινήθηκε στους παρακάτω άξονες:
– «The U.S. Economy & Retail Trends»
Σκιαγράφηση της αμερικανικής αγοράς μέσω πολιτικοοικονομικής και κοινωνικής προσέγγισης και ο αντίκτυπός της στον τομέα των τροφίμων και ποτών
– «Channels & Competition»
Ανάλυση των δικτύων διανομής και του ανταγωνισμού και πώς θα πρέπει να διαμορφώνονται το operation και τα logistics μιας επιχείρησης
– «Consumer Lifestyle» και «Eating Trends»
Επεξήγηση των διατροφικών συνηθειών και συμπεριφορών των καταναλωτών και πώς επηρεάζουν τη βιομηχανία τροφίμων και ποτών και κατ’ επέκταση τις επιχειρήσεις
– «How to prepare a brand to penetrate the U.S. Market»
Παρουσίαση στρατηγικών εργαλείων για την οικοδόμηση ενός επιτυχημένου brand για την αγορά των ΗΠΑ
– «U.S. FDA Regulatory Compliance & Business Practices»
Ενημέρωση για τα τεχνικά χαρακτηριστικά των κανονισμών του U.S. FDA και οι σωστές πρακτικές / συνεργασίες που θα πρέπει να εφαρμόζονται από τις εταιρίες.
Η Specialty Food Association αποτελεί την πλέον επιτυχημένη και αναγνωρίσιμη οργάνωση που αποτελείται από τους κορυφαίους συντελεστές της βιομηχανίας τροφίμων και ποτών, εισαγωγείς και επιχειρηματίες. Ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός, με έτος ίδρυσης το 1952 στη Νέα Υόρκη, παρέχει στα 3.500 μέλη του στις ΗΠΑ και στο εξωτερικό, πόρους, γνώσεις και επαφές με σκοπό την προάσπιση και καλλιέργεια των επιχειρήσεών τους σε μια συνεχώς εξελισσόμενη αγορά. Η SFA διοργανώνει δυο φορές τον χρόνο μία από τις πιο γνωστές εκθέσεις παγκοσμίως, την Winter και Summer Fancy Food Show, κατά τη διάρκεια της οποίας, παρουσιάζονται τα βραβεία sofi™, τα οποία αναδεικνύουν τις διατροφικές τάσεις της αγοράς.
Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

spot_img

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ